سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از فردوسیپور متعجبم

کردن فوتبال درچند استان شدیم. تیم آلومینیوم با تمامی سختی ها و کمی وقت در بسته شدن ابتدایی فصل، نتایج مناسبی را کسب کرد و اگر برخی بدشانسی ها گریبانگیر تیم آلومینیوم نبود اکنون در بین تیم های تک رقمی قرار داشتیم.

سرپرست تیم آلومینیوم خاطرنشان کرد: زمانی که تیم آلومینیوم توانسته بیش از نصف تیم قهرمان امتیاز کسب کند به چه علت با وضع قوانینی تعجب آور و به دور از مشورت اهالی فوتبال و کارشناسان اهل فن سبب کنار رفتن آلومینیوم نه بلکه از بین رفتن آرزوهای یک میلیون هرمزگانی شویم.

وی با انتقاد از برنامه نود خاطرنشان کرد: از عادل فردوسی پور در تعجبم که همواره عدالت را در برنامه اش اجرا می کند چگونه در موضوع کاهش تیم های لیگ برتری یک جانبه به قاضی رفته و تنها از صدای 16 تیمی لیگ برتر حمایت کرده و به سانسور سخنان در حمایت از 18 تیمی می پردازد.

سرپرست آلومینیوم با اشاره به اینکه انتظار مردم هرمزگان از فردوسی پور بیش از این هاست و امید یک میلیون هرمزگانی به تماشای این برنامه و دفاع از حق مردم خلیج فارس است، تصریح کرد: متأسفم از مسئولانی که تنها به منافع خود فکر کرده و صدای آحاد مردم را نادیده گرفته و هیچ توجهی به آن ندارند.

وی افزود: از مصاحبه و جلوی دوربین رفتن فراری هستم، اما حال وضعی به جایی رسیده که مجبور به مصاحبه و احقاق حق مردم هرمزگان شدم. در فصلی که گلکار ،مدیر مجتمع آلومینیوم به تنهایی بار حمایت از باشگاه آلومینیوم را به دوش کشید و در تمامی لحظات حامی نماینده هرمزگان بود و آلومینیوم با مدیریت توانمند بومی اش توانست لحظات شادی بخشی را برای مردم استان به ارمغان بیاورد، انصاف نیست که با مصوبه ای غیراصولی سعی در بین رفتن این همه زحمت شویم.

فلامرزی با اشاره به اینکه آلومینیوم در تمامی رده های پایه تیمداری کرده و بازیکنان ملی پوشی تحویل این مرز وبوم داده، خاطرنشان کرد: امیدوارم با تجدید نظر در کاهش تیم های لیگ برتری سبب منحل شدن باشگاه هایی نظیر آلومینیوم، گهر دورود، صنعت نفت آبادان و بسیاری تیم های دیگر و تمامی بازیکنان جوانی که به انتظار نشسته اند، نشود.

بازیکن سابق تیم ملی ایران یادآور شد: فوتبال پس از مدت ها در استان هرمزگان پس از صعود تیم فوتبال آلومینیوم به لیگ برتر زنده شد حال نباید سبب مرگ مجدد آن شویم. از دستاوردهای لیگ 18 تیمی می توان به ایجاد ورزشگاه هایی استاندارد نظیر خلیج فارس و تختی دورود شد. امیدوارم فدراسیون فوتبال در هفته آینده در این خصوص تجدید نظر کرده و باعث خوشحالی مردم هرمزگان شوند.